(znění účinné od 31. 1. 2024)
Ing. Petr Sedláček se sídlem Lužnice 29, 379 01 Lužnice,
IČ: 71951431, DIČ: CZ7512232453,
fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku.
Kontaktní údaje:
adresa pro doručování: Lužnice 29, 379 01 Lužnice, Česká republika
adresa provozovny: ul. Nádražní (vedle čp. 341), 379 01 Třeboň, Česká republika
adresa elektronické pošty: info@trebonsky-med.cz
telefon: +420 606 768 860,+420 774 176 886, +420 774 415 886
1. Obecné podmínky
1.1. Tyto dodací podmínky platí pro všechny možnosti odběru zboží od firmy Ing. Petr Sedláček, Lužnice 29, IČ71951431. Podmínky vlastního prodeje jsou dále upřesněny v Obchodních podmínkách.
1.2. Dodávky (odběr) veškerého zboží se řídí ustanovením Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb. v platném znění a právním řádem České republiky, a to i v případě dodávek do zahraničí.
2. Ceny
2.1. Veškeré ceny uváděné v ceníku (katalogu) jsou uvedené s DPH, která činí 21% a u potravinářských výrobků 12%.
2.2. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit ceny v ceníku i bez zvláštního oznámení. Ceny v době objednávky jsou platné a zahrnují všechny případné množstevní slevy. Po provedení objednávky nelze ze strany prodávajícího měnit směrem nahoru.
2.3. Ceny jsou při vlastním odběru zboží nebo objednávce vždy potvrzeny kupujícímu, který je svým souhlasem akceptuje.
3. Možnosti dodání
3.1. Kupující volí mezi následujícími možnostmi dodání
3.2. Dodání do domu – v případě palet sklenic vždy rozvoz vozidly s hydraulickým čelem - pokud zákazník nepožaduje jinak. U zásilek menších sllužbou DHL nebo balíkovou službou PPL
3.3. Osobní odběr z některého ze skladů – Třeboň (centrální sklad), Lutín u Olomouce, Tvarožná Lhota u Strážnice a Záblatí u Osové Bitýšky
4. Dodání a odběr zboží
4.1. Zboží bude dodáno po písemném, elektronickém nebo telefonickém potvrzení objednávky kupujícímu.
4.2. Náklady na balné hradí vždy firma Ing. Petr Sedláček, Třeboň a nejsou účtovány kupujícímu.
4.3. Od okamžiku převzetí dopravcem do dodání zboží kupujícímu přebírá odpovědnost za poškození zásilky přepravní společnost, která je k tomuto účelu pojištěna.
4.4. Kupující přebírá odpovědnost za zboží od okamžiku, kdy je převzal od dopravce nebo osobně vyzvedl z některého ze skladů.
4.5. Kupující je povinen převzít zboží, které je mu dodáno na základě potvrzené objednávky nebo uzavřené smlouvy.
4.6. Kupující je povinen při přejímce zboží zkontrolovat neporušenost obalu, druh, množství dodaného zboží a případné odchylky včetně poškození zásilky (rozbité sklenice, poškozený obal, natržené krabice s víčky atd.) poznamenat na přepravní a dodací list, který předá dopravci, který jej potvrdí. V případě že kupující tyto skutečnosti nepoznamená na výše uvedené dokumenty nelze později k těmto okolnostem přihlížet při uplatnění reklamace.
4.7. Pokud kupující zboží nepřevezme, a zboží nevykazovalo vady, hradí náklady na dopravu zpět do místa expedice kupující.
4.8. Firma Ing. Petr Sedláček, Třeboň neodpovídá za nedodání zboží včas v případě vyšší moci, dále v případě stávky, krádeže během dopravy a rovněž v případě potíží dodavatelské společnosti.
4.9. Doba dodání zboží na základě potvrzené objednávky je obvykle do tří až pěti pracovních dnů, pokud kupující nepožaduje jednak. V případě že provozních důvodů se doba dodání prodlouží je prodávající povinen informovat kupujícího do 48 hodin od objednání. Vlastní doručení od expedice je obvykle do 24 hodin.